20120716

Street















De nyeste køb. Den hvide tee på det første billede, er fra WoodWood - elsker farverne på den. leopard/tiger print toppen er fra Topshop. Den vil jeg have på til stramme højtaljede jeans eller shorts, Air Max og et par store guld øreringe. Sorte leo leggins købte jeg på loppemarkedet i Charlottenlund. De er fra Just Female og fik dem for kun 30 kr. Adidas shorts fra Episode og et par leopard strømpebukser jeg har lavet om til et hårbånd, synes at de ser for nice ud med rodet hår. Leo leo og leo haha.. elsker det bare. Det gør et outfit mere specielt. De sorte og hvide Leopard jeans er fra Dr. denim kostede 400. men de er sgu da for nice, med mine nye Nike Air Max som der også er billede af og min nye termo jakke der seriøst passer til alt mit tøj. kender ikke mærket, men den er super fed.

-f

Hvad syntes i om det?

3 kommentarer:

  1. Fuck hvor fedt!!!!!! Især de lækre Air Max :-) De er så fede!

    SvarSlet
  2. Synes det hele er vildt nice, især skoene! Kreativt fundet på med tørklædet!

    SvarSlet
  3. -Og hvilken butik har du egentlig købt dine air max i? :)

    SvarSlet