20120612

Sneakers and leo...






Her er et par billeder af mine nyeste køb. De sorte og hvide Asics købte jeg på loppemarket. De er næsten ikke brugt, og så går man super godt i dem. Leopard bukserne købte jeg i lørdags til Fashion Flea for kun 20 kr. nok en af de bedste køb jeg har gjordt. Og de lidt skøre, men ret cool ruskinds sko har jeg fået af min søster. Kan godt lide at de er turkise og anderledes en de fleste sneakers, man ser på gaden, og så tiltrækker de også lidt opmærksomhed.

-f

5 kommentarer:

  1. Hvor er leopardt bukserne fra? Rigtig god blog

    SvarSlet
  2. Rigtig fed blog du har dig! :)

    //Simone
    www.ttomgang.blogspot.com

    SvarSlet
  3. nice blog! har også lige købt de samme asics, og de er så dejlige og smukke. På hvilket loppemarked er det du køber alle de fantastiske ting som din WW taske?

    xx
    nogetidenretning.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Tak Melissa
    og ja, man går super godt i dem og er så fede:-)
    - loppemarkedet ligger på Charlottenlund st. hvis du ved hvor det er?

    SvarSlet